RSS

Cachen rond Markelo

27 Nov

Wij hebben de serie “pas op je tellen” gelopen. Wat een schitterende cache En wat zat alles mooi in elkaar. Thuis achter de computer googelen. En Piet op veel blaadjes aan het rekenen. Met sommige puzzels hadden we wel moeite. BV. De puzzel over de barcode. Je hebt geen idee hoeveel barcode’s er zijn. Maar door deze cache leer je wel heel wat. Ook de cache nummertje 12 . Heeft heel wat denk werk gekost. Ik had aan een vorige logger een hint gevraagt. Als antwoord kreeg ik “goed kijken “ Maar mijn vrouw ziet het ook niet. Nou ik had me bijna blind gestaard. Maar toen maar weer eens weg gelegd. Tot Piet zei volgens mij is het helemaal uitgerekt.” Bingo” Toen geprobeerd het geheel in elkaar te drukken. Nu zo leer je ook weer wat op de computer. Toen alle puzzels opgelost waren op pad om ze te loggen. Geweldig wat een mooie plekjes hebben we bezocht. De caches waren allemaal snel gevonden want de coördinaten klopten perfect. We hebben genoten van deze serie. En ook beloond met een Geo d’Or.Team Beus bedankt.

Groet Team Mineraal

Pas op je tellen

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=bcf9a51c-17ea-4302-ac60-f5f7f1d6b4ba

Photobucket

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 27 november 2009 in Cachen

 

Tags:

Geef een reactie

 
