RSS

cachen in de winter

05 Jan

De feestdagen zijn weer voorbij.

Jammer want ik ben er toch wel een fan van. Het begint met Sinterklaas. Wij doen daar niet zoveel meer aan en onze jongens met hun gezinnen ook niet. Wij doen wel stiekem gedichtjes en iets in de schoenen. Leuke reacties zijn dat altijd. Er is ook een kleinkind jarig op 5 DEC. Niet zo’n leuke dag om dan ook het sinterklaasfeest te vieren. Dus word het altijd later. Na 5 dec. mag ik van mezelf de kerstboom zetten. Altijd weer gezellig en sfeervol in huis. Ook kwam Jesse een paardagen logeren. Met hem zijn we heerlijk in de sneeuw wezen cachen. Maar dat was geen goed idee. Veel te veel sneeuw. Jammer. Maar het was wel erg gezellig. Mijn vaste vriend is tweede kerstdag jarig. Dus is het altijd een drukke boel. Veel boodschappen halen en een koud buffet maken. Weet ongeveer wel wie er komen, maar dit keer bracht het weer toch aardig roet in het eten. (niet letterlijk hoor) Dus liep ik steeds te bedenken voor hoeveel mensen moet ik een buffet maken. Maar gelukkig kwamen mijn zus en zwager wel een paar dagen. Konden we de restjes opmaken. (nou restjes). Ik leer het ook nooit altijd te veel .Met zus en Zwager zijn we toen alsnog de caches gaan loggen. De sneeuw was inmiddels weg. Ook een frustie gedaan. Daar waren we al drie keer geweest maar nooit kunnen vinden. Onze zwager had hem binnen de korstte keren. Ja ja de wijzen komen niet altijd uit het oosten. Nu is de kerst boom weer weg en ik moet even wennen in huis Beetje kalig. De eerste nieuwjaar receptie is weer geweest. Prachtig om door het land te rijden. Met veel sneeuw op de bomen. Het was net een sprookje. Op de haven was het weer heel gezellig en onze vrienden weer gesproken en plannen gemaakt voor de zomer. Volgens mij wordt het een lange winter. Nou dan hoop ik maar dar de elfsteden tocht ook weer eens door gaat. Lieve mensen ik wens jullie een fijn en gezond 2010 .

Lieve groetjes uit een wit Twente.

Nog meer foto’s in mijn album

Photobucket

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=b4ed5b58-adb9-4dab-9020-6e8442c5427e

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=9d266638-12f6-49df-b6dc-8ea9b748634d

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=7b7d4aa2-ac7c-456c-999b-da9026d660f6

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=d943546e-d76c-40d0-8788-80963cd0fa7e

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=ce5ab715-3fc2-44ad-a749-c06c3d74fe95

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=ac6a1301-042f-4979-ac6e-e4f0679b5f17

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 5 januari 2010 in Cachen

 

Tags:

Geef een reactie

 
