RSS

Vertalen geeft leuke tekst!!!

15 Okt

Sinds een poosje heb ik de automatische vertaler op mijn computer. Wel handig om dat ik het engels niet echt machtig ben. Vele male een cursus gevolgd maar ik heb er geen gevoel voor. En nu we over gegaan zijn op WORDpress. com is het helemaal wel handig om wegwijs te worden op dit blog. Zo ook met Geo Caching. Maar de laatste tijd zijn wij onderweg en dan lees ik iets.En denk dan is dit Nederlands. Tot ik er achter kwam dat het de vertaling was. En vergeten op het knopje origineel weer geven te drukken.

Zo ook vandaag weer. Dit hadden we mee:

DECC: Deldens Eerste Carpool Cache

Na inmiddels Vele plaatsen is Het ECC-virus nu Laptop in Delden Beland. EEn Snelle oppikker Iets van de snelweg af, EEn Ideale cache VOOR Iemand sterft Snel EEn puntje Wil SCOREN op doorreis. This carpool cache Ligt Aan de rand van Hengelo Aan de A35 bij Afslag Delden.

En dit moest het zijn:

DECC: Deldens Eerste Carpool Cache

Na inmiddels vele plaatsen is het ECC virus nu ook in Delden beland. Een snelle oppikker iets van de snelweg af, een ideale cache voor iemand die snel een puntje wil scoren op doorreis. Deze carpool cache ligt aan de rand van Hengelo aan de A35 bij afslag Delden.

Grappig ook met de hoofdletters midden in de zin.

Maar goed ik red me er mee. En misschien krijg ik het engels ooit nog eens onder de knie.

Groet TeamMineraal


Photobucket

 
1 reactie

Geplaatst door op 15 oktober 2010 in Cachen, Geen categorie

 

Een Reactie op “Vertalen geeft leuke tekst!!!

  1. fietszwerver

    26 oktober 2010 at 10:28

    ha die Anna ik kom je echt overal tegen
    wat is geocachen
    ik moet afsluiten en naar het werk
    fijne dag

     

Geef een reactie

 
